ALGO Ağrı Tanı ve Tedavi Merkezi'nde Kalite Politikasını, Mesul Müdür oluşturur. Gerek eğitimler aracılığıyla, gerekse iç iletişim yöntemleri kullanılarak politikamızın ALGO Ağrı Tanı ve Tedavi Merkezi çalışanları tarafından anlaşılması sağlanır.
- Deneyimli ,konusunda uzman, güleryüzlü kadrosuyla en son teknolojik gelişmeleri takip ederek en uygun koşullarda ekonomik ulaşılabilir sağlık hizmeti sunmak
- Tüm uygulamalarımızda bilimsel ve etik değerlere sonuna kadar bağlı kalmak.
- Hasta memnuniyeti odaklı faaliyetlerde bulunmak, memnuniyeti en yüksek seviyede tutmayı hedeflemek
- Hasta ve yakınlarının hak ve sorumlulıklarını bilmek ve gerekli özeni göstermek
- Kalite yönetim sistemini uygulamak ve sürekli iyileştirilmesini sağlamak,
- Hasta ve çalışan güvenliğini sağlamak amacıyla gerekli bütün önlemleri almak. Bu konuda son gelişmeleri takip etmek.
- Çalışanlarımızı eğitimlerle destekleyerek sürekli gelişim sürecine dahil etmek.
- Sağlık hizmeti verirken insan hassasiyetine en yüksek değeri ve özeni göstermek
- Hastalarımızın ihtiyaçlarını sürekli karşılamaya çalışarak verdiğimiz hizmet kalitesini ölçülebilir şekilde geliştirmek
- En gelişmiş, güncel ve kanıta dayalı teşhis ,tedavi imkanlarını hastaya sunmak
- Yasal mevzuatın gerekliliğinden ödün vermeden tıp etiği çerçevesinde çalışmak.
- Fiziki ve sosyal çevremize yönelik sorumlulukları yerine getirmek.